otthonaszinekben.hu
Felhasználási feltételek
MEGÁLLAPODÁS A VAKOLAT SZÍNMINTA VÁSÁRLÁSÁRÓL
1. Általános megállapítások
1.1. A Magyarüzlet Bt. (továbbiakban: Szolgáltató)
1.2.
1.3.
2. A termékek ára
2.1.
2.2. A felek megállapítják, hogy a kiszállítási díj aszerződéskötéskor fizetendő.
2.3.
2.4.
4. A változtatás jogának fenntartása
4.1.
4.2.
4.3.
5. Vegyes rendelkezések
5.1. A jegyeket a vevő nem hozhatja kereskedelmiforgalomba. Ezen kötelezettség megszegése esetén a Szolgáltató a jelenszerződéstől jogosult elállni.
5.2. A vevő köteles a jelen szerződés rendelkezéseitmegismertetni a vevő által megrendelt jegyeket ténylegesen birtokló illetvefelhasználó személyekkel is. A tájékoztatás elmaradásából származó károkért azIntermania nem vállal felelősséget. (Például a vevő köteles tájékoztatni ajegyet használó személyt a helyszíni problémakezelésről, és amennyiben ezentájékoztatás elmarad, és ezért a jegyet ténylegesen használó személy nem tudsegítséget kérni, és ezért kár éri, úgy a Szolgáltató ezen kárért felelősségetnem tud vállalni, a felelősség a vevőt terheli.)
6. Az utas elállása
6.1., Belépőjegy vásárlása estén erre nincsenlehetőség.
6.2., Repülős illetve buszos utazások esetén:
- indulás elötti 15 napig 80%
- indulás elötti 8-14 napig 90%
- naptól 100%
A VÁSÁRLÁS MENETE
A Webshopban 18. életévét be nem töltött természetesszemély nem vásárolhat. A Vásárló a “Megrendelés elküldése" gombmegnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, éslétrehozza az adásvételi szerződést, egyúttal ezáltal nyilatkozik arról, hogy18. életévét betöltötte. A „Megrendelés elküldése" gomb megnyomásával aVásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, a Vásárlásiútmutatóban foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnekelfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhezaz ÁSZF-ben, valamint a Felhasználási és Adatkezelési Szabályzatbanmeghatározott körben hozzájárult.
A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, aszerződés létrejöttét és tartalmát a vásárló által megadott, elektronikusanelmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre ésadózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A vásárlóáltal begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzöttadatok, a tranzakció egyéb adatai (pl. banki visszaigazolás) illetve az ÁSZFszövegezése, valamint a Vásárlási útmutató együttesen alkotják az írásbeliszerződést.
A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnakmegfelelően kerültek megadásra a Webshop felületén. A Szolgáltató kizárjafelelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagye-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató a Vásárló által megadottadatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. AVásárlónak a rendelés véglegesítését megelőzően lehetősége van adataitellenőrizni és módosítani. A Rendelés véglegesítése a „Rendel" gombmegnyomásával történik. A Szolgáltató jogosult kétség esetén a Vásárlóvalódiságát ellenőrizni, illetőleg az adatok egyeztetése végett a Vásárlóval akapcsolatot felveheti (amennyiben érvényes elérhetőség megadásra került).
A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlótvásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztottBelépőjegyet, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosártartalmát is törölheti, illetve bizonyos idő után a kosáridő lejár. Szolgáltatórögzíti, hogy a Belépőjegy kosárban történő elhelyezése nem jelenti aBelépőjegy lefoglalását. A Szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásranincs lehetőség.
A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a„Rendel" gomb megnyomásával a Vásárló nyilatkozik a szerződés létrehozásáról,mely nyilatkozat a Szolgáltató javára teljesítendő fizetési kötelezettséget vonmaga után.
A jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően aSzolgáltató köteles 48 órán belül visszaigazolni a Vásárló megrendelését. Avásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vásárlóáltal megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadóminden kárért a Vásárlót terheli a felelősség. Bankkártyás fizetés esetén avisszaigazolás egyben a fizetés sikerességének visszaigazolása is, míg bankiátutalásos fizetési mód választása esetén a visszaigazolás tartalmazza azátutaláshoz szükséges adatokat.
A Szolgáltató által e-mail útján küldött bármelydokumentum (pl. visszaigazolás, számlakép, jegy, voucher stb.) akkor tekinthetőkézbesítettnek, ha az a Vásárló számára megismerhetővé vált.
A vételár devizanemét a Webshop „Kosár oldala",valamint banki átutalásos fizetés esetén a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.A Vásárló a megadott devizában köteles a vételárat megfizetni. Az eltérődevizanemű bankszámlákról történő, illetve az eltérő devizanemben történőfizetésből eredő többletköltségekért, valamint időveszteségből eredő károkért aSzolgáltató felelősségét kizárja.
A szerződés szerinti szolgáltatásért járóellenszolgáltatás összegét a vásárlási felület ún. "kosár" oldalatartalmazza. A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljesösszegét tartalmazzák magyar forintban, vagy euróban kifejezve, bruttó árak, azÁFA összegét magukban foglalják/ vagy ÁFA mentes árak külföldi jegyek esetében.A kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl. futárszolgálat) továbbiköltségekkel járhatnak.
A Szolgáltató bankkártyás fizetés mellett bankiátutalásos fizetési módot is elfogad. Bankiátutalásos fizetési mód esetén a Vásárló köteles a banki átutaláshoz szükségesadatokat tartalmazó visszaigazolás e-mail fiókjába történő beérkezését követően3 napon belül a Belépőjegy(ek) teljes árát megfizetni a Szolgáltatónak avisszaigazolásban megadott bankszámlaszámára. Amennyiben a vételár 3 naponbelül nem érkezik be a Szolgáltató bankszámlájára a Szerződés automatikusanmegszűnik a 4. napon. Kivételt képeznek a repülőjeggyel párosult utazásicsomagok, mert ezek esetében 24 órán belül esedékes a fizetés.
A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért aSzolgáltató nem vállal felelősséget.
Szolgáltató kifejezetten rögzíti, hogy kizárólag ateljes vételárnak a Szolgáltató bankszámlájára történő jóváírás esetén kötelesa Belépőjegy(ek) átadására. Amennyiben a Megrendelés Webshopon történő leadásaés a vételárnak a Szolgáltató bankszámlájára történő jóváírásának időpontjaközött a kiválasztott típusú Belépőjegy elfogy, úgy Szolgáltató jogosult azadásvételtől elállni, mely esetben a vételár összegének a Vásárló részéretörténő visszautalásán kívül további felelősség nem terheli.
Az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló általmegadott e-mail postafiókba történik, nincs lehetőség a személyes átvátelre.Irodánk online iroda. Meccsbelépők esetében lehetséges a meccs előtti személyesátvátel, ha ezt előre egyeztetve van és képviselőnk a helyszínen tartózkodik. Avásárlást követően a Szolgáltató egy e-mailt küld a Vásárló által megadotte-mail címre, amely csatolt dokumentumként tartalmazza a jegyet vagy a jegyfelvételéhez szükséges vouchert. Ez egy teljes értékű elektronikus Jegy. Ajegyen lévő számsor és QR kód az összes szükséges információt tartalmazza azelektronikus beléptetéshez. A QR kódot a Rendezvény helyszínén belépéskorelektronikusan ellenőrzik.
Az elektronikus jegy kiszállítására nincs mód, azt aSzolgáltató elektronikusan kézbesíti.
Az elektronikus jegyek elvesztéséből, ellopásából,hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredőkövetkezményekért és károkért felelősség kizárólag a Vásárlót terheli. Aelektronikus belépőjegyet a Vásárló köteles kinyomtatva a Rendezvényre magávalhozni. A beléptetés az első érvényesítés alapján történik. Így az az első jegyérvényes, amelyet a Rendezvényszervező beléptető-rendszere az adott QR kóddalbeléptetésre elfogadott. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezérteredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható függetlenül attól,hogy az érvénytelen jegyet felmutató személye megegyezik-e az eredetileg abelépőjegyet vásárlóval. Az ilyen okból történő kizárás miatt Szolgáltatókártérítésre nem kötelezhető.
A Rendezvényszervező döntésének megfelelően egyesrendezvényekre a belépés lehetségessé válhat megfelelő"okostelefonnal" rendelkező ügyfelek számára a telefonjukonmegjelenített Belépőjegy QR kódjának leolvasásával. A kijelző felbontása,karcossága, a rajta levő fólia illetve egyéb, a leolvashatóságot akadályozótényező miatti eredménytelen beléptetésért a felelősség a Vásárlót terheli.
Elállási és felmondásijog:
A vásárlás a "Megrendelés elküldése" gombmegnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállásijogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szólóBelépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetbena Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem avásárlás értékét visszatéríteni. Amennyiben még a jegyek nem kerültekkiküldésre, de a fizetés már megtörtént, úgy az adott esemény előtti napig vanlehetőségünk a jegyek kiküldésére elektronikus formában, vagy képviselőnktől azesemény előtt személyes átvételre van lehetőség előre való tájékoztatásalapján. Utolsó vacsora múzeum jegyek esetében amennyiben jegyigénylés kerültelküldésre, és az esemény előtti napig nem kerül a voucher kiküldésre, akkor ateljes összeg visszafizetésre kerül 1-3 munkanapon belül.
A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagysúlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke aVételár értékéig korlátozott.
A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nemfelelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyávaltörténő fizetés során vagy következtében keletkezik.
PANASZKEZELÉS
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.tv. alapjánfogyasztónak minősülő Vásárlók panaszt nyújthatnak be a Szolgáltató székhelyénszemélyesen szóban vagy írásban, illetőleg postai úton.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezésétőlszámított harminc napon belül írásban, érdemben megválaszolja.
Szóbeli panaszt a Szolgáltató telefonon keresztül nemfogad.
A fogyasztó a lakóhelye, tartózkodási helye szerintilletékes békéltető testületnél eljárást kezdeményezhet, ha a panaszügyénekrendezését a Szolgáltatóval megkísérelte, de az nem vezetett eredményre. Abékéltető testületek székhelyéről, telefonos és internetes elérhetőségéről,levelezési címéről az alábbi weboldalon találnak részletes tájékoztatást:www.bekeltetes.hu, „Testületek" menüpont.
A felek a szerződéssel, illetve annak értelmezésével,létrejöttével, érvényességével, megszűnésével vagy teljesítésével kapcsolatosbármely vitás kérdést elsősorban békés úton kötelesek megoldani.
Jelen Szerződésre a magyar jog az irányadó. ASzerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)szóló 2013. évi V. törvény és más vonatkozó jogszabályok rendelkezései azirányadók. A jelen ÁSZF-ben foglalt bármely felelősségkorlátozást, illetvekizárást értelemszerűen kizárólag a vonatkozó jogszabályok által megengedettkörben, mértékben és formában kell értelmezni és alkalmazni – ennek kifejezettkülön jelölése nélkül is -, és az semmilyen esetben nem járhat a kógensjogszabályi rendelkezések sérelmével.
Balatonkenese, 2022. február 01.
Az oldal használatával elfogadod a cookie-kat és az Általános Szerződési Feltételek. (ÁSZF)
Az oldal használatával elfogadod a cookie-kat és az Általános Szerződési Feltételek. (ÁSZF)